wilmas inlägg Upp

pingstkyrkan

efter skolan gick jag, mathilda och lia ner på stan. vi sköpte lite att dricka och sen hittade vi Adam! vi gjorde någonting och sen kom kalle. lia och kalle skulle köpa tapeter, jag och mathilda åkte hem till mig och adam vet jag inte riktigt vart han hamnade... klockan 7 skulle vi på gudstjänst! ebba följde med! vi gick på en skum gudstjänst i pingskyrkan... väldigt lång var den. efteråt skakade alla hand med en.. :o det kom två tjejer och ville fika med oss, den ena hade typ hela släkten där, haha. vi var väl där i typ två timmar... :o sen gick vi hem för mathilda hade sin väska hos mig och skulle med bussen vid 10! vi gick upp och märkte sen att min kamera var borta... vi sprang ner till stan igen och kollade om den var hos ebba, men det var den inte! vi sprang till bussen med mathilda och där blev jag upphämtad av johanna! jag bad johannas mamma som körde bilen att åka förbi pingstkyrkan och kolla om det var uyppet! när jag kom dit så trodde jag det var kört! såg ut som att det var stängt. precis när vi tänkte ge upp så såg vi en skugga! det kom upp några och låste upp åt oss så vi kunde gå ner och leta. jag hittade kameran, och alla var fortfarande där en timme senare!
sen åkte jag i alla fall till johanna och hyär ska jag sova ibnatt! nu ska vi titta på fimen Hanna!
blev lite långt...
/wilma
Min profilbild

2012-01-20, 11:04:00

0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback