wilmas inlägg Upp

kortdag

får bli ett snabbt inlägg nu för jag vill försöka somna i hyfsad tid!
dagen började med att jag klev upp....
jag åt frukost/lunch/middag på hov! allt i ett!
åkte direkt efter det på träning, upptäckte då att jag var väldigt väldigt otränad och hade att jag hade superont i ryggen fortfarande. :(
när jag kom hem ville jag inte vara otränad längre så jag tränade lite till... dock väldigt lite!
sen duschade och tvättade jag mig!
gick sen ner och tittade på det okända. några från torvalla som var med¨
och efter det tittade jag på avsnitt 1 och 2 av en ny serie som börjat! "äkta människor" heter den! verkar superbra
bild på mig och mathilda sen rätan! hhahah
/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback